torsdag 2 januari 2014

Inga tights för mig!


Som ni kanske minns så hade jag gett ett Godislöfte innan jul, och belöningen skulle bli ett par tights. Tyvärr så höll jag inte mitt löfte så jag får vackert vänta på dom där tightsen ett tag till.
 
Har funderat på om jag ska göra ett nytt försök med det där löftet, men känner mig inte i fas för det just nu. Förbud är ju generellt inget positivt. Så fort man tänker att man INTE ska äta något så blir man ju direkt sugen på just det.
 
Bättre då att lägga fokus på det nyttiga och att äta det man mår bra av, så blir det ju automatiskt mindre av det som man inte mår bra av.
 
Om ni fattar vad jag menar... :)

1 kommentar:

  1. Jag fattar! Nu har jag läst ikapp hos dig. Vilken fin årskrönika och så önskar jag god fortsättning på 2014. Ska bli kul och se ur du gör med dina stolar och du är väl värd ett par nya tights tycker jag, som du tränar och ligger i. Kraaam Pia

    SvaraRadera