onsdag 26 februari 2014

Nytt fokus


Bild från min Pinterest 

I veckan har jag vilat. Jag har hållit ett högt tempo dom senaste veckorna och efter helgen i Stockholm tog krafterna slut. Kroppen har krävt vila och det har den fått. Men ikväll ska jag smyga igång med en joggingrunda.
 
Igår meddelades det att Bothnialoppet är inställt p.g.a. för mycket vatten på isen. Så klart tråkigt men samtidigt ganska skönt eftersom vi inte har kunnat förbereda oss på ett bra sätt.
Så nu har Lag Optimistkonsulterna styrt om sitt fokus och ser fram ett lokalt "minitriathlon" och BAMM i sommar.
 
För mig innebär det att jag ska igång med löpningen igen. Jag har inte sprungit sedan i julas utan istället fokuserat på styrketräning och skidåkning. Men nu är det dags! Ambitionen är att få in 2-3 löppass per vecka.
 
Med start idag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar