torsdag 18 juli 2013

Tiderna förändras



Inredningsintresset har vaknat till liv igen tack vare det här rummet. För en vecka sedan var det här rummet ett lekrum/gästrum. Nu är det ett hemmakontor/gästrum.
 
Och när man börjar rensa och flytta på saker så sprider det sig. Det lilla vita skåpet som har stått lite bortglömt på övervåningen visade sig innehålla en hel massa grejer som bara skulle kastas. Och av bara farten har jag fortsatt med ett annat bortglömt skåp och förirrat mig in bland våra bröllopsbilder och småbarnsbilder på barnen. Nostalgitripparna avlöser varandra och jag njuter av att få koll på grejerna och kasta sånt som har blivit sparat "av bara farten". Det kommer kanske något gott av det trista vädret ändå. :)

1 kommentar:

  1. Jag har också en sån vit lampa som du har på den vita skänken. Jag tycker den är snygg! Jag tycker faktiskt att hela rummet är snyggt och den höga bokhyllan hade jag inte tackat nej till. Men jag skulle även tackat ja till skrivbordet, lampan på skrivbordet, stolarna, filten med bollfrans kuddarna på sängen och ja...puhhh... ja och så vill jag ha... ja och så tycker jag om... Ja herregud rummet är verkligen fint. Vad du har gjort det snyggt, praktiskt och med en härlig känsla! Du kan du :)

    Kram och trevlig helg från mig!

    SvaraRadera