torsdag 23 maj 2013

Mage, rumpa och lår

Den här DVD:n har legat i skåpet ganska länge nu. Tänkte att jag skulle använda den dom kvällar när mannen är bortrest och jag inte tar mig till gymmet. Men det där med hemmaträning har aldrig riktigt funkat för mig....

Men nu är det äntligen gjort! :) Först tog jag en promenad ner till sjön i barfotaskorna som uppvärmning. Sedan körde jag igenom styrkeövningarna och stretchen som var med i DVD:n.
Ett snabbt och effektivt pass, men jag blev inte så trött som jag hade hoppats. Ska ge det en chans till om några dagar.

Nu ska jag duscha, kvällsfika och måla naglarna. Tidigt imorgon bitti bär det iväg till Stockholm!

2 kommentarer:

  1. Bra att ta till sådana dvd:er. Jag kör lite yoga hemma efter mina powerwalks pass. Kul att läsa din blogg om hälsa. Lycka till! Kraaaam Pia

    SvaraRadera