tisdag 28 maj 2013

Periodisk fasta - efter 14 dagar


Boom! Där slängde jag ut min muffinstopp rakt ut i cyberspace. Känner mig inte helt bekväm med det men jag bestämde mig för att vara modig. :)

Jag är väldigt glad att jag tog dom där förebilderna för ett par veckor sedan. Därför att förändringen som jag ser på bilden har jag inte kunnat se med blotta ögat. Jag har haft en känsla av att byxorna sitter lite lösare men trodde att det var mer psykologiskt för att jag har ätit bättre mat. Jag hoppas att ni ser förändringen också. Den är inte jättestor, men det är ju fantastiskt att man ens kan se en förändring efter bara två veckor.
Som ni kunde läsa i gårdagens inlägg så har jag tappat 3 cm i magmått (mäter just under naveln där muffinstoppen är som bredast) och 0,8 kg på vågen. Mycket av förändringen tror jag beror på att magen inte är uppsvälld av en massa vetedeg. Men vad det än är så känns det helt fantastiskt bra! :)

To be continued...

2 kommentarer:

  1. Du är en sann inspiration! Hejja dig! Ja visst syns skillnaden!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat! Jag ar just läst lite om fasta eller periodisk fasta och tittat på vetenskapens värld om fasta.. Kanske man skulle testa det är tydligen väldigt bra för hälsan. Kraam Pia

    SvaraRadera