tisdag 18 juni 2013

Allt är bättre än ingenting


Bild från min board på  Pinterest 
 
Det var väl tusan att jag skulle få ont i halsen och snuva när det bara är tre dagar kvar till semestern. Har haft svårt att sova i natt och känner mig inte riktigt på topp.
 
Men i eftermiddag väntar ett långt besök hos frissan och lite nya ljusa sommarslingor i håret. Det brukar alltid höja energin och humöret några snäpp.
 
Högintensiv träning låter man bli om man har feber eller ont i halsen, men man behöver ju inte bli sittande i soffan för det. Jag planerar en långpromenad med jycken och sedan lite lättare styrkeövningar hemma på vardagsrumsgolvet.
 
"No matter how slow you go, you are still lapping everybody in the couch."
Det är citatet jag peppar mig med idag. :)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar