söndag 2 juni 2013

Periodisk fasta - vecka 4


 
Älsklingsarmbandet som jag köpte på Indiska förra sommaren har fått komma upp ur lådan igen. Blusen är en gammal trotjänare från Cubus.
 
Just nu känns det som att veckorna bara rinner förbi och den här veckan blir säkerligen inget undantag. Nationaldagsledigt, skolavslutning och firande av mina föräldrars 40-åriga bröllopsdag (!) kommer att avsluta veckan. :) 
 
Jag går in på fjärde veckan med periodisk fasta. I helgen har jag ätit frukost, lunch och middag precis som vanligt. I lördags åt jag godis med gott samvete, men läsken och chipsen lät jag bli. Även på helgerna försöker jag tänka på att inte äta efter klockan 20. På det sättet blir det fasligt enkelt att undvika kvällsfrossandet.
 
Ikväll ska jag ta ett nytt muffinstopfoto. Spännande! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar