onsdag 25 februari 2015

Pennkjolstorsdag


Ny kjol från Lindex, tröja med "inbyggd" blus från Esprit, nagellack Essie och skorna är Björn Borg
 
God morgon torsdag!
 
Som ni har märkt så har bloggtorkan varit total.
Jag har helt enkelt inte haft någon energi eller lust att blogga.
 
Förra veckan blev vår hund jättehängig.
Ville inte gå ut, ville knappt äta och var allmänt trött. Vilket inte alls är likt henne.
Så fredag eftermiddag åkte hon och jag till djursjukhuset där dom konstaterade att hon troligtvis hade sträckt ryggen p.g.a. för ivrigt skuttande på isigt underlag.
Så nu knaprar hon smärtstillande och är ordinerad vila i två veckor.
Så här en vecka senare är hon redan sitt vanliga positiva energiska jag! :)
 
Själv är jag dyngförkyld - igen...
Men jag tänker som så att en ny kjol och lite nagellack piggar ju alltid upp. :)
 
För övrigt så följer jag skid-VM slaviskt och njuter av dom svenska framgångarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar