tisdag 29 december 2015

Lunchpass


 
I en perfekt värld skulle jag ha möjlighet att träna på lunchen.
Men med en timmes lunch och ingen flextid så blir det alldeles för stressigt att hinna äta, träna och duscha så det är tyvärr inget alternativ.
 
Men nu när det är mörkt när jag åker till jobbet och mörkt när jag kommer hem så känner jag ett behov av att fånga några solstrålar mitt på dagen och att andas frisk luft.
 
I söndags var jag och barnen och åkte skridskor på kommunens upplogade isbana i stan
och då föddes tanken på att hinna med en tur under lunchtimmen på jobbet.
 
Idag packade jag med mig grejer och tog mig ut efter att jag hade ätit.
Inte så långt och inte så snabbt (för att inte börja svettas).
Så ljuvligt!!
 
Det blir en repris imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar