måndag 18 augusti 2014

Större och starkare



När regnet öser ner så passar det bra att återvända till gymmet.
 
Lugn jogg som uppvärmning och sedan några snabba löpintervaller innan jag tog mig an hantlar och skivstänger. Stoppade in lurarna i öronen, höjde ljudet och bara körde på. En befriande känsla!
Kan fortfarande inte riktigt fatta att en inbiten gruppträningsnörd som jag skulle börja hänga i gymmet!

Mitt mål för vinterns träning är att bli större och starkare (samma som förra vintern, jag vet!). Lyfta tyngre och bygga muskler.
Har köpt Olga Rönnbergs nya bok Styrka för kvinnor som hjälp på traven.
 
För övrigt så åker jag till Spanien på torsdag och igår kväll upptäckte jag att mitt pass har gått ut. Nu håller jag tummarna för att passet jag ansökte om i morse hinner komma innan torsdag så att jag slipper betala 1000 kr för ett provisoriskt pass...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar