torsdag 7 augusti 2014

Kommer ni ihåg?



  
Hej bloggen! Länge sen sist.
 
Jag är på väg upp igen. På väg upp ur bloggtorkan, träningstorkan och sockersmeten.
 
Kommer ni ihåg när jag för ganska precis ett år sedan skrev att jag ALDRIG mer skulle släppa efter för mitt sockerberoende?
Såg mina efterbilder efter att ha tagit en rejäl kamp mot beroendet och var så nöjd och stolt över mig själv. Sedan gick det som det brukar.
 
Kommer ni ihåg att jag i höstas skrev att jag skulle satsa på att bygga muskler och forma kroppen?
Såg mina förebilder och sedan hände ingenting mer. Jo alltså jag tränade men utmanade inte.
 
Kommer ni ihåg att jag anmälde mig till BAMM?
BAMM går av stapeln om 8 dagar. Jag är hyfsat väl förberedd. Skyller för många uteblivna löparpass på sommarens extrema värme, men tror ändå att det kommer att gå bra.

För övrigt så har sommaren varit heeelt fantastisk. Så mycket sol, värme, bad och tillsammanstid som någon människa kan behöva. Batterierna är laddade så nu kör jag!

2 kommentarer: