måndag 14 april 2014

Sluta tänka och bara GÖR!



Alltså så här är det! ALLA tycker att det är jobbigt att ta sig iväg till gymmet ibland. Även jag. Om ni bara visste hur nära det var att jag satte mig i soffan igår kväll istället för att åka och träna.
Vi hade ätit middag hos mina föräldrar och sedan dåsade jag till i bilen på vägen hem. Började frysa när jag klev ut ur bilen och ville helst av allt bara lägga mig i ett soffhörn och dra en filt över mig.
 
Men...jag bestämde mig för att inte känna efter så himla mycket utan bara snabbt byta kläder och dra iväg. Och när jag kom till gymmet gjorde jag mitt bästa benpass på flera veckor.
 
Och efteråt kommer KÄNSLAN! Känslan av att ha övervunnit latmasken och tagit mig iväg, känslan av att få köra slut på kroppen, känslan av endorfiner som rusar i kroppen. Den känslan är helt oslagbar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar