måndag 7 april 2014

Helgsummering

 
 
Lördag - distanslöpning.
Total genomklappning! Orkade inte springa mer än korta sträckor, orkade inte andas. Tog mig dryga 6 kilometer och det gick i snigeltempo. Min snälla lagkompis sa att det beror på att jag har så stora muskler att syresätta. Hmmm... Men dom där två crossfitpassen kanske tog mer kraft än jag trodde.
Summering: det finns utvecklingspotential!
 
Söndag - backintervaller.
Anlände till backen och insåg att det som förra helgen var snö hade förvandlats till is. Eftersom jag kom dit beväpnad med mina Icebug så kunde jag ändå promenera upp men fick välja en alternativ väg för nerförsjoggen. 6 st intervaller blev det, med ben som skrek av mjölksyra efter varje gång...
Summering: mer backintervaller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar