tisdag 24 mars 2015

Norröna Lofoten

 
 
Hej tisdag!
 
Jag och mina skidälskande tjejkompisar kom hem från fjällen i söndags.
Vi har haft en superhärlig helg och det kommer ett inlägg om den ikväll. :)
 
Med mig på resan hade jag dessa heeelt uuunderbara brallor från Norröna.
Denna färgkombination är ny för året och nu hade Addnature den goda smaken att ha med byxorna i sin vinterrea. Fortfarande det dyraste plagget jag någonsin har köpt, men sååå värt det.
Lös skön passform och rejält tyg. Möjlighet att öppna upp och vädra under svettiga toppturer och med praktiska fickor. Och så dom färgade dragkedjorna! Kärlek! 
 
Ett hett tips för er som behöver eller vill köpa vinterkläder eller utrustning är att göra det nu.
Vinterreorna är i full gång och det finns tusenlappar att spara!
 
Jag kommer knappt ihåg när vi köpte vintergrejer till fullpris senast för vi handlar
oftast på våren, sommaren eller tidig höst.
 
Min man spanade t.ex. in ett par riktigt fina slalompjäxor i höstas och
har sedan bevakat dom i olika butiker under vintern.
Nu har han precis köpt ett par för halva priset! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar