onsdag 22 april 2015

Saker man kan fynda under en säng!


Det var länge sedan som gästrummet/kontoret fick omsorg och kärlek.
I höstas/vintras fungerade det som uppställningsplats för badrumsinredning medan vi renoverade badrummet och sedan har det fungerat som lek- och pysselrum med allt vad det innebär.

Men idag när jag kom hem från jobbet gjorde jag ett ryck och rensade undan allt pyssel som stod framme och dammsög ordentligt under sängen (!!). 
Under den sängen trodde jag att vi bara hade ett hockeyspel, men jag fyndade även en barbiedocka, 
x antal innebandybollar, ett rosa skumgummisvärd och en Baby Björn pall... :)

Och så fick sängen ett litet ansiktslyft med nytt överkast och 
en ny kudde från Ellos (finns just nu på rea!).
Jag gillar den smutsgrå färgen och den lite "skrynkliga" kvalitén!

Imorgon målar jag andra varvet med Kalklitir i sonens nya rum!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar