måndag 8 september 2014

2 veckor


Bild från min Pinterest


Efter två veckor med mer träning och betydligt mindre snabba kolhydrater har jag gjort en liten snabbkoll. Har däremot tänkt vänta med bilderna tills det har gått 8 veckor.

Startvikt: 64 kg
Magmått: 88 cm
Midjemått: 75 cm

Efter två veckor
Vikt: 63,6 kg
Magmått: 86 cm
Midjemått: 75 cm

Sakta men säkert helt enligt plan. Och precis som förra året när jag drog ner på dom snabba kolhydraterna så släpper kroppen ifrån sig vätska och jag kände mig mindre "svullen" efter bara några dagar.

Har ätit rejält med mat under dessa två veckor och framför allt ökat på proteinintaget. Har helt undvikit godis, chips och läsk eftersom jag vet att jag är beroende och inte kan äta/dricka lagom mycket.
 
To be continued...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar