onsdag 15 oktober 2014

Olga får ursäkta...


Bild från min Pinterest 

...men det här med knäböj och marklyft är så evinnerligt tråkigt!
Och marklyft är dessutom den övning som är absolut svårast för mig att göra utan att mitt svaga ryggslut tar stryk. Förmodligen en teknikfråga men jag ids liksom inte harva på och känna att jag riskerar att få ont.

Så idag gick jag in i gymmets nya Crossfit-avdelning och gjorde som jag själv vill och brukar!

Benen fick en riktig genomkörare i form av boxjumps, kettlebellsving och utfallsgång med kettlebell i händerna.
Sedan körde jag lite chins (med gummiband till hjälp). Innan jag var tvungen att rusa hem för att följa Kajsa till dansen hann jag med lite dips, axelpress och bicepscurl.

Kändes grymt bra med ett pass med lite mer tempo och puls! Sorry Olga. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar