torsdag 31 oktober 2013

13 lögner om kost


Bild från min Pinterest 
 
Hej!
 
Ser att vissa av er kikar in här trots att det blev tyst ett tag. Kul att se! :)
 
Jag reflekterar mycket över saker och ting just nu. Funderar över vad som är viktigt för mig, vad jag vill prioritera och vad som ger mig energi. En ständigt pågående process.
 
Jag har gjort en del tveksamma matval den senaste tiden och det har triggat mitt sötsug. Kämpar med att få kontroll över det igen. Träningen flyter på, även om jag inte riktigt har kunnat hålla mig till min plan. I veckan har det blivit ett styrkepass, en löprunda och en långpromenad. Längtar till Crossfitpasset imorgon bitti!
 
Barnen har varit på höstlov hos mormor och morfar i ett par dagar och samtidigt har mannen varit på tjänsteresa. Bara jag och dom fyrbenta kompisarna hemma. Jag har jobbat, motionerat med hunden, suttit i soffan och andats djupa andetag. Välgörande för själen! :)
Men nu längtar jag efter att vi alla ska vara samlade igen ikväll!
 
Ramlade över den här artikeln igår när jag surfade runt lite. Ganska mycket text (och på engelska), men värt att läsa igenom.
 
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar