lördag 10 augusti 2013

Långsamma promenader

Jag tror på variation i träningen. Både för att det blir så mycket roligare att träna då, och för att kroppen ska må bra.
Och då menar jag inte bara variation i vilken sorts träning man utför (löpning, skidåkning eller t.ex. dans) utan också i tid, tempo och miljö. 

Jag älskar mina långsamma strövarpromenader lika mycket som jag älskar ett tokintensivt crossfitpass. 
Ikväll har jag och Svea varit ute på just en sån promenad. Alldeles vid havet gick vi, och såg solen sakta sjunka. Och det kändes faktiskt lite höstaktigt i luften. 

För övrigt hänger vi i stugan vid havet (om ni kollar supernoga på bilden så ser ni en liten stuga precis där skogen möter stenarna - där är stugan). Har varit ute på en ö och plockat kantareller på vårat hemliga ställe. Ätit en riktig brakmiddag (givetvis med smörstekta kantareller till förrätt), och haft familjemys i soffan. Känner mig tacksam för allt det fina i mitt liv! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar