tisdag 3 september 2013

Chokladkaka??

Och så var det så att när klockan blev lunch hade jag ingen matlåda och hade hunnit bli ordentligt hungrig.
Promenerade till Willys för att plocka ihop en sallad. Kom ut med en sallad, en träningstidning, en liten chokladkaka och en godispåse?!?! Hur hände det liksom?
 
Innan jag visste ordet av hade jag ätit upp den lilla chokladbiten på väg tillbaka till jobbet och när lunchen var uppäten öppnade jag raskt godispåsen. Men när jag hade ätit typ fem godisar förpassade jag godispåsen till soptunnan.
 
Och vad kan vi lära oss av detta?
- hunger och låg energinivå triggar sockersuget
- en färdig matlåda i kylen på jobbet hade varit bra! :)
- gå inte in i mataffären med tom mage

2 kommentarer:

  1. Hmm.. ja men ändå..Du gör det så himla bra!! Kom hit och se fransk film med mig och så pratar vi om den där chokladkakan och godispåsen ;)

    KRAM


    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter härligt! Om du inte hade bott så långt borta så hade jag kommit över på stört! :)

      Radera