onsdag 4 september 2013

Klänningstorsdag


 
Klänning på jobbet hör sannerligen inte till vanligheterna för mig. Men för några veckor sedan hittade jag en så fin vardagsklänning på H&M - för bara 149 kronor. Så jag slog till.
Den är helt fantastiskt skön. Perfekt höst- och vårklänning! :)
 
Jag har inte sovit bra dom senaste nätterna. Vaknar vid halv fyra och kan inte somna om. Suck!
 
I morse hade vi dessutom en kaosmorgon hemma. Mannen har tagit flyget till Stockholm och vi andra skulle ta oss till jobb och skola.
Jag var trött och klev upp lite för sent. Barnen var, om möjligt, ännu tröttare och nästan omöjliga att få upp ur sina sängar. Och så upptäckte sonen till sin stora förskräckelse att den ena katten hade spytt i hans säng under natten.
 
Så i en enda röra tjatade jag på barnen, startade tvättmaskinen, fixade matlåda och fick till slut på mig mina egna kläder. Och allt detta försökte jag utföra så tyst som möjligt eftersom vi har sovgäster i veckan. Puh!
 
Dessutom känns det som att det ligger en förkylning och lurar i kroppen. Läge att komma sig i säng tidigt ikväll alltså! :)
 
Och den nya roliga appen jag har använt heter Photo Blender.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar