lördag 21 september 2013

Höstlördag


 
Visst är det snyggt med det där röret på trädet.
Jag ville så gärna att ni skulle få se det nämligen...not.
Alltså ibland när jag fotar med min telefon har jag ingen koll på vad som fastnar på bilden.
Men det får ni leva med.
 
Nämen hur som helst så börjar det faktiskt kännas som höst på riktigt nu.
Idag är det grått och regnigt för första gången på väldigt länge. Och jag tycker faktiskt att det är lite skönt. Vi har varit till badhuset, ätit lunch på hamburgerrestaurang, köpt lördagsgodis och sedan varit hem till mannens mormor och fikat.
 
Soft.

4 kommentarer:

  1. Hej! Jag följer dig på insta nu. Som annloouisek.

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
  2. Nu har jag inte hunnit läsa ¨så mycket i din blogg men utmaningen fick mig att haja till.... SOckerfritt i en månad har visst missat startdatumet men jag kan ju utmana mig själv från och med imorgon!

    Ska kika runt mer i din blogg den tilltalar mig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej och välkommen och kul att du gillar!

      Klart att du ska hänga med på utmaningen! Alla är välkomna! :)

      Radera