tisdag 10 september 2013

Jag är inte perfekt!!

Bild från min Pinterest

Ikväll har jag varit på föräldramöte på skolan. När mötet var slut kom en av mammorna fram och berättade att hon läser bloggen, och att hon bli inspirerad av det jag skriver. Åh, vad glad jag blev! :) Tack snälla Sandra!

Efter mötet åkte jag direkt till macken och köpte mig en lite godis och chips. Och nu sitter jag här och kollar film och gottar mig.  För det har ni väl redan förstått - att jag inte är perfekt. :)
 
Jag lever inte enbart på ägg och avokado och jag tränar inte hela tiden!
 
Men bloggen handlar inte om det. Bloggen handlar om att motivera och inspirera - både mig själv och andra. Så jag kommer inte att notera varje gång jag har ätit skräpmat eller godis (vilket faktiskt sker väldigt sällan numera). Jag kommer att fokusera på dom val jag gör som jag mår bra av. Och jag gör dom valen betydligt oftare nu än tidigare. Mitt socker- och kolhydratintag är oändligt mycket mindre än tidigare och det mår jag bra av.
Förmodligen skulle jag må ännu mycket bättre av att sluta med socker helt och hållet men jag är inte där än. Vet inte om jag någonsin kommer dit heller.
 
Imorgon blir det backintervaller! :)
 
 

1 kommentar:

  1. Roligt att du blev glad :) Jag fortsätter att läsa och inspireras. Ikväll blev det yoga för mig, riktigt härligt! Ha det bra! /Sandra

    SvaraRadera